2015. március 1., vasárnap

Mercike Mendinek (Zayn +18)

Unottan kapcsolgattam a TV-t.A barátom Zayn sajmos próbán van.Igen a One Directionos Zaynről beszélek.Ma van egy éve,hogy együtt vagyunk.Meg is van,hogymivel fogom haza várni.A TV-t kikapcsoltam és be mentem a konyhába.Úgy döntöttem,hogy ccsinálok valami finom vacsit.Mivel Zayn kedvence a csirkehús ezért azt sütök neki.Még időben kész lettem a sütéssel.Be mentem a szobába és elkezdtem készülödni.Egy csipkés fekete fehérneműt vettem fel.Fölé pedig egy gyönyörű fekete koktél ruhát.Hajamat szabadon hagytamMire elkészültem hallottam,hogy nyílik a bejárati ajtó.Lementem.Zayn kezében egy   rózsa csokór volt.
-Boldog év fordulot-mondta majd oda adta a rózsa csokrót.
-Neked is-adtam puszit szájára.
-Csak ennyi?-kérdezte
-Vacsora után kapod a többit-mondtam majd be mentünk a konyhába.Leültünk és neki álltunk enni.
-Finom volt-mondta mikor be tette a tányérját a mosogatóba.
-Köszönöm-mondtam.Közelebb jött hozzám és megcsokolt.Combomnál fogva föl emelt.Én pedig dereka köré fontam lábamat.Egyenesen a szobánkba vitt.Ott lágyan le fektetett az ágyra.Fölém kerekedet és nyakamat kezdte el apró csókokkal behinteni.Amit én kisebb sóhajokkal jutalmaztam.Poloját egy könnyed mozdulattal levetem róla.Végig simitottam kockáin.Szegény koktél ruhámat hamar szét szakitotta.Újra ajkaimra tapadt miközben melltartomat próbálta kikapcsolni.Amint kikapcsolta már vette is lerólam és egyből elkezdte melleimet kényeztettni.Amikor meg unta lejebb haladt miközben minden egyes test részemet puszikal lepte el.Meg emelte csípőmet,hogy a csípkés darabot le tudja venni.El hajította a valamerre és egyből kényesztetni kezdet nyelvével.Hamar megunta és egyik úját feldukta.Aminek következtében jól eső nyögés hagyta el számat.Lassan kezdte el pumpálni.Nem sokkal később még egy úja csatlakozott.Alhasamban meg éreztem azt a fura érzést.De Zayn ki huzta újját belőlem.Hamar le vette magáról a farmert és a boxert.
-Mehet?-kérdezte én csak bólimtottam.Lassan hatolt belém.Várt egy kicsit majd el kezdett lassan mozogni.Ajkainkat jól eső nyögés hagyta el.Fokozatosan gyorsított a tempon.Hátát karmolásztam miközben alhasamban újra előjöt az a bizonyos érzés.
-Zayn...mindjárt...-nyögdécseltem
-Igen én is-mondta.Lököt párat.
-Zayn-kiáltottam a nevét miközben elvesztem a karjaiban.Ő pedig egy férfias nyögés kiséretében ment el.Lököt még párat majd ki csúszott belőlem és mellém feküdt.
-Zayn mondanom kell valamit-ültem fel az ágyon
-Mit?
-Az a helyzet,hogy terhes vagyok-mondtam
-Te-te-tessék?-kérdezte hitetlenkdve
-Zayn apa leszel-mondtam neki mosolyogva.

3 megjegyzés:

  1. Kérhetek egy Louisosat? (Jäckl Martina névre)

    VálaszTörlés
  2. Persze. ;) Pontosan nem tudom,hogy mikor fogom tudni felteni de iparkodok ;)
    Ölel:Regi

    VálaszTörlés
  3. Kérhetek egy Zayneset Gáspár Laura névre? +18-as, romantikusat ha lehet :)

    VálaszTörlés