2015. március 15., vasárnap

Igaz barát (Harry)

Ezt a sztorit Tar Alexandrának írtam...

A barátomat Harryt lassan 3 éve, hogy nem láttam. Jelentkezett az X-factorba és új barátokat talált. Tegnap fel keresett és meg kérdezte, hogy nincs-e kedvem találkozni vele. Egyértelműen igent mondtam. Csak hát nem gondoltam volna, hogy estére 40 fokos lázam lesz. Be vettem a lázcsillapitótt és le feküdtem aludni. Másnap arra keltem, hogy valaki csönget. Meg néztem, hogy mennyi az idő erre kiderül, hogy már dél is elmúlt. Magamra kaptam a köntösömet meg a mamuszomat és le botorkáltam az ajtóhoz. Mikor ki nyitottam két gyönyörű zöld szempár nézett vissza rám.
- Szia - köszönt mosolyogva és egy puszit akart adni a homlokomra, de én el húztam a fejem. - Most mi az? - nézett rám értetlenül
- Harry az a szitu, hogy szokásomhoz híven megint beteg lettem - mondtam neki.
- Ezen már nem lepődők meg - rázta a fejét nevetve.
- Héé! Lehetnél néha együtt érző igazán - vágtam be a dúrcit. - Gyere beljebb - álltam félre az ajtóból.
- Szóval a kis betegnek most ágyban kéne lennie - nézett rám
- Így van - bólintottam 
- És mért nincs ott? - kérdezte. - Sipirc az ágyba most - mondta nevetve és a szobámba kezdett el lögdösni. Mikor be értünk a szobába be fektetett az ágyba és be takart. 
- Pihenj szépen - nyomott egy puszit a homlokomra. 
- De nem akarok - kezdtem el a hisztit.
- Nem akarás kérdése - mondta és vissza fektetett.
- Múszály? - néztem rá kis kutya szemekkel. 
- Igen múszály. - bólogatott. Lassan de sikerült el aludnom. Mikor fel keltem Harry csupasz mellkasán feküdtem.
- Jó reggelt álom szuszék - puszilta meg homlokom.
- Jó reggelt? Harry hajnali fél 1 van - mondtam neki nevetve.
- Na és? - kérdezte majd meg csókolt. Én pedig rögtön vissza csókoltam.Pólóm hamar meg barátkozót a földdel ahogy a gatyám is. Harry pedig élvezte a helyzetet.Melleimet kezdte el kényeztetni majd haladt egyre lejjebb. Bugyimat írtó lassan húzta le rólam.
- Harry az örületbe kergetsz - mondtam mikor le húzta rólam a bugyimat.
- Nem baj - mondta majd le vette a boxerét és belém hatolt. Várt egy kicsit, hogy meg szokjam méretét majd el kezdett mozogni. Fokozatosan gyorsított a tempon. Alhasamban meg éreztem azt az ismerős érzést.
- Harry....mindjárt.. - nyögtem
- Kiáltsd a nevem ha elmész - mondta és pár pillanattal később el vesztem a karjaiba. Ő pedig egy férfias nyögés kiséretében ment el. Lökött még párat majd zihálva mellém feküdt.
- Te egy igaz barát vagy Harry - öleltem meg.
- Ahogy te is - ölelt vissza. - Ugye leszel a barátnőm? - kérdezte
- Igen - mondtam mosolyogva..   
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése